Hogyan fizethetek?
Minden fő bankkártya típus (Visa, MasterCard, American Express, stb.) használható Simple Pay-en resztül.

Mikor kapom meg a jegyet?
A jegyek elektronikusak. A vásárlás után e-mailben kapod meg a jegyeidet. Nyomtasd ki az e-mail-t és hozd magaddal a bulira. Ez az üzenet lesz az E-jegyed, ami tartalmazni fog egy egyéni vonalkódot és a vásárlási adatokat. A helyszínre megérkezve csak meg kell mutatnod a kinyomtatott E-jegyet (a vonalkód legyen olvasható) valamint egy érvényes személyit vagy a vásárláshoz használt kártyát.

Biztonságos az oldal?
Igen, a rendszerünk minden személyes adatot biztonságosan tárol. A bankkártyád adatait NEM tároljuk el. Az átutalások intézésekor SSL biztonságos kapcsolattal érintkezünk a banki rendszerekhez.

Kaphatok visszatérítést?
A helyfoglalások NEM VISSZATÉRÍTHETŐEK és NEM ÁTRUHÁZHATÓAK.

Vehetek jegyet telefonon keresztül?
Nem, a jegyek csakis a szilveszteribuli.hu oldalon keresztül elérhetőek.

Vásárlás után fogok visszajelzést kapni?
Természetesen. Vásárlás után keresd a visszajelző e-mail-t a levesládádban. Ha ott nem találod, ellenőrizd, hogy nem került véletlenül a levélszemét közé.

Ha kérdésem van a rendeléssel kapcsolatban, fordulhatok valakihez?
Igen, küldj egy e-mail-t az info@tdhgroup.hu címre és valaki 24 órán belül válaszolni fog.

Ha elvesztettem a jegyemet, kaphatok újat?
Ha küldesz egy levelet a rendelésed adataival az  info@tdhgroup.hu címre, akkor újra elküldjük az elektronikus jegyedet.

Mi történik, ha a műsort lemondják, vagy megváltozik az időpontja?
Ez esetben lehetőséged lesz jegyet kapni az új időpontra, vagy visszakapni a pénzed.

Lemondhatom a jegyvásárlást, ha mégsem tudok eljönni?
Sajnos a jegyek nem visszatéríthetőek.

Todo Hungary Group Kft.